Vilagarcía (La Voz de Galicia). Hoy mismo arranca en Rimini el salón internacional de alimentación Mediterranean Seafood Exposition. En esa feria estará representado el mejillón gallego a través del consello regulador, que tiene un hueco reservado en la carpa de la Consellería de Pesca.

 

A esa feria asisten principalmente profesionales de los productos del mar, tanto del ámbito de la producción, el procesado y la comercialización. Por esa razón, desde Mexillón de Galicia consideran que este salón es un canal «especialmente axeitado para a proxección comercial do mexillón a nivel internacional, e concretamente no mercado italiano, permitindo ademais observar a situación comercial doutros paises, así como a presenza de novos produtos, formas de envasado, presentación e, en definitiva, as tendencias que no futuro van dominar o mercado do marisco».

El consello regulador Mexillón de Galicia tiene previsto realizar degustaciones orientadas a «por de manifesto a gran variedade culinaria que ofrece e as características dun produto sano e dietético», así como «a seguridade alimentaria e sanitaria do Mexillón de Galicia».

 

Fuente: http://www.lavozdegalicia.es